Workshop verbetering klantcontact

WORKSHOPS | VERBETERING KLANTCONTACT

In de workshop Verbetering Klantcontact leren deelnemers in een interactieve workshop duidelijke, doch vriendelijke communicatie naar klanten in te zetten. De trainer gaat als warming-up allereerst fysiek met de deelnemers aan de slag hen steviger in de schoenen te laten staan. Later komt ook het mentale aspect aan bod, alsook effectief te communiceren en je niet te laten verleiden in onnodige discussies verzeild te raken.

Deelnemers gaan onder begeleiding aan de slag met psychofysieke werkvormen ter bevordering van lichaamshouding en zelfvertrouwen. Vervolgens brengen ze het geleerde in praktijk door te oefenen met rollenspellen en gesprekstechnieken.

Op maat

Een terugkomdag of een langer traject is in overleg mogelijk. Voor al onze trainingen geldt maatwerk na een vrijblijvende intake-gesprek met de opdrachtgever. Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.

WAT LEVERT DEZE WORKSHOP JE OP?

KENNIS

Je leert hoe je op anderen overkomt en krijgt technieken aangeleerd die je direct kunt toepassen.

HOUDING

Je leert een open lichaamshouding aan te nemen, waarbij je sterk staat en rustiger blijft.

DUIDELIJKHEID

Je leert duidelijk te zijn en je niet te laten verleiden tot onnodige discussies.

ZELFVERTROUWEN

Het stevig in de schoenen staan is fysiek en mentaal. Je sluit de workshop met meer zelfvertrouwen af.

WILT U MEER INFORMATIE OVER WAT
DOYO TRAININGEN VOOR U KAN BETEKENEN?

Call Now Button